Obsługa zgłoszeń nieprawidłowości w uprawnieniach do Polskiego Bonu Turystycznego

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF

10 sierpnia 2020

 

 

Osoba zgłaszająca problem dotyczący uprawnień do Polskiego Bonu Turystycznego powinna skontaktować się z infolinią Polskiego Bonu Turystycznego:

tel. 22 11 22 111

e-mail: bon@zus.pl

Wskazane jest żeby osoba taka dysponowała:

  • danymi identyfikacyjnymi (imię, nazwisko, PESEL, a jeśli nie nadano to seria i nr dokumentu tożsamości osoby uprawnionej do bonu)

  • podała dane kontaktowe (nr telefonu, adres e-mail)

  • przedstawiła krótki opis problemu.

W dalszej kolejności zgłoszenie przekazywane jest do Polskiej Organizacji Turystycznej (POT), która:

  1. dokonuje wstępnej analizy sprawy. Jeżeli istnieje taka konieczność POT dokonuje odpowiednich czynności w zakresie wartości bonu.

  2. wprowadza informację na temat sposobu obsługi do systemu obsługi zgłoszeń.

Następnie:

  1. Infolinia PBT informuje klienta o sposobie postępowania.

  2. POT prowadzi postępowanie wyjaśniające.

  3. POT wydaje decyzję administracyjną.

  4. POT dokonuje odpowiednich czynności w systemie w zakresie wartości bonu.

Warszawa, 4 sierpnia 2020

MINISTERSTWO RODZINY, PRACY I POLITYKI SPOŁECZNEJ

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:M-GOPS Prabuty
Data utworzenia:2020-08-10
Data publikacji:2020-08-10
Osoba sporządzająca dokument:MINISTERSTWO RODZINY, PRACY I POLITYKI SPOŁECZNEJ
Osoba wprowadzająca dokument:Daniel Szczepański
Liczba odwiedzin:55